КАКВО Е ИНЦИДЕНТНА КОМПЮТЪРНА ПОДДРЪЖКА?

Инцидентна компютърна поддръжка е услуга, която Ви позволява посещение от специалист на посочен от Вас адрес (важи за гр. Асеновград) за извършване на софтуерна и хардуерна диагностика, както и решаване на проблеми на място при Вас. Услугата се предлага за физически и юридически лица.

КАКВИ ПРОБЛЕМИ МОЖЕМ ДА ОТСРАНИМ НА МЯСТО ПРИ ВАС?

 Монтаж, демонтаж, обновяване, инсталиране на физическите компоненти (хардуер) и периферни устройства;
 Настройка на операционни системи (без преинсталация);
 Инсталация и преинсталация на софтуерни продукти, електронни подписи и други;
 Инсталация и настройка на всички компоненти за приложенията на НАП, Търговски регистър и други;
 Инсталиране на банкови сертификати;
 Премахване на вируси и програми с нежелано действие. Премахване на временни и ненужни файлове и регистри;
 Оптимизация на операционни системи и софтуерни приложения;
 Инсталация и настройка на периферни устройства: принтер, скенер, мултимедии, камери и други;
 Мрежови услуги: обследване, настройка и отстраняване на различни проблеми с мрежовата свързаност;
 Архивиране, системни архиви (images) и прехвърляне на данни.

ЦЕНИ

В зависимост от спешността на Вашите нужни предлагаме следните варианти за инцидентни посещения:
 Време реакция за следващ работен ден – цена: 70.00лв. (посещение + работа до 1 час);
 Време реакция в рамките на работния ден – цена: 90.00лв. (посещение + работа до 1 час);
 след първия 1 час – цена: 35.00лв. / започнат час.
Вижте цялата ценова листа

ВАЖНО:

Услугата инцидентна компютърна поддръжка включва: посещение на посочен от Вас адрес (важи за гр. София) и работа на специалист до 1 час;
Всички цени са в български лева без включено ДДС;
За услуги в извън работно време (официални празници) цената е + 100% от посочената;
Посещенията за инцидентна компютърна поддръжка се извършват след предварително записан ден и час за посещение.
В посочените цени НЕ са включени необходими хардуерни компоненти, взимане на техника от адрес до сервиз и обратно, както и софтуерни продукти;
АЙ ТИ ПРЕМИУМ ЕООД НЕ НОСИ НИКАКВА ОТГОВОРНОСТ ЗА ИНСТАЛИРАНИЯ СОФТУЕР НА КЛИЕНТА, А САМО ЗА НЕГОВОТО АДМИНИСТРИРАНЕ – КОЕТО ОЗНАЧАВА, ЧЕ ПРИ НЕОБХОДИМОСТ ОТ ПРЕИНСТАЛАЦИЯ СЕ ИЗПОЛЗВАТ СЕРИЙНИ НОМЕРА НА СОФТУЕРНИТЕ ПРОДУКТИ ВЪРХУ КЛИЕНТСКИЯ КОМПЮТЪР ПРЕДИ ПРЕИНСТАЛАЦИЯТА И КЛИЕНТЪТ НОСИ ПЪЛНА ОТГОВОРНОСТ ЗА ТЯХНАТА ДЕЙСТВИТЕЛНОСТ.