KАКВО Е ДИСТАНЦИОННА КОМПЮТЪРНА ПОДДРЪЖКА И ДИАГНОСТИКА?

Дистанционна компютърна поддръжка е услуга, която позволява бърза диагностика и решаване на основни проблеми от разстояние по операционната система, софтуерни продукти, премахване на програми или софтуер с нежелано действие. Инсталация и настройка на периферни устройства: принтер, скенер и други. Премахване на временни и ненужни файлове и регистри. Инсталация и преинсталация на софтуерни продукти, електронни подписи и други.
Дистанционният достъп до Вашия компютър се осъществява с помощта на програма за отдалечен достъп тип клиент – сървър.
Тази програма за отдалечен достъп позволява на наш специалист да работи по Вашата компютърна система от разстояние, да извърши пълна софтуерна диагностика и да отстрани различни софтуерни проблеми.

КАКВИ ПРОБЛЕМИ МОЖЕМ ДА ОТСТРАНИМ ДИСТАНЦИОННО?

 Инсталация и преинсталация на софтуерни продукти (без преинсталация на операционна система);
 Инсталация на банкови и други сертификати;
 Настройки върху вече качени софтуерни продукти;
 Настройки на операционната система;
 Инсталация и настройка на периферни устройства: принтер, скенер и други;
 Премахване на вируси и програми с нежелано действие;
 Премахване на временни и ненужни файлове и регистри.

ЦЕНИ

В зависимост от спешността на Вашите нужди предлагаме следните варианти за дистанционна компютърна поддръжка:

 Време реакция до 2 часа – цена: 40.00лв. / до 1 час;
 Време реакция в рамките на следващ работeн ден – цена: 30.00лв. / до 1 час;
 след първия 1 час – цена: 20.00лв. / започнат час.

ВАЖНО:

Всички цени са в български лева без включено ДДС;
Със стартирането на дистанционна сесия Вие давате съгласието си „АЙ ТИ ПРЕМИУМ“, в лицето на негово техническо лице, да достъпи настройките и данните на Вашето устройство, с цел да извърши необходимите действия за решаване на Вашите затруднения. „АЙ ТИ ПРЕМИУМ“ НЕ носи отговорност за загуба на данни или софтуерни приложения, при извършване на посочените дейности. Препоръчително е да направите резервно копие на важните за Вас данни.
ПРЕДИ ЗАЯВКАТА ДИСТАНЦИОННА КОМПЮТЪРНА ПОДДРЪЖКА И ДИАГНОСТИКА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СЕ ЗАПОЗНАЙТЕ С ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ ЗА ИЗПОЛЗВАНЕ НА УСЛУГАТА, КАКТО И ДЕКЛАРАЦИЯТА ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ.